Doğtaş’ın, mobilya pazarında Kelebek ile birleşmeyle gücüne güç kattığını söyleyen Doğtaş Kelebek CEO’su Hulusi Acar, “2012 yılı sonunda Doğtaş Kelebek konsolide cirosu 204 milyon TL iken; 2014 yılı sonunda konsolide ciro 322 milyon TL oldu. İki yılda yüzde 58’lik önemli bir büyüme gerçekleşti. 2018 yıl sonu hedefi olarak 3 kat büyüme öngörüyoruz. Böylece 2018 sonu itibarıyla 1 milyar TL cirolu bir şirket olmayı hedefliyoruz. Doğtaş Kelebek olarak, dünyada ismi anılan bir mobilya devi olacağız” dedi. Doğtaş’ın 2015 yılının ilk altı ayında 177.5 milyon lira konsolide ciro gerçekleştirdiğini kaydeden Acar, 2014’e göre satışlarda yüzde 14.87 artış ve 20 milyon TL’lik ihracat yaptıklarını da söyledi.BİRLEŞMEYLE BİRLİKTE 1+1= 3 OLDUDoğtaş ve Kelebek’in artık tam anlamıyla entegre olduğunu dile getiren Hulusi Acar, “Doğtaş Kelebek birleşmesiyle 1+1=3 oldu. Doğtaş Kelebek, iki markanın gücüyle, bin 255 çalışanıyla, dünyaya açılan bir şirket oldu. Bugün itibarıyla, Avrupa’da, Ortadoğu’da hatta Amerika’da büyümenin yollarını arıyoruz. Yurt içi ve yurtdışındaki seçkin noktalarda bulunan 202 adedi Doğtaş, 107 adedi Kelebek Mobilya ve 64 adedi KelebekMutfak olmak üzere toplam 373 satış noktasında müşterilerimize hizmet veriyoruz” diye konuştu.YURTDIŞINDA 20 YENİ MAĞAZA PLANLIYORDoğtaş’ın bugün yurtdışında 62, Kelebek Mobilya ve Mutfak’ın ise toplam 14 satış noktası bulunduğunu da hatırlatan Acar şöyle konuştu: “Birbirine tutku ile bağlı, kuruma ve iki markaya inancı tam olan Doğtaş Kelebek bayileri, bu büyümenin bir parçası olarak çalışıyor. Bayileriyle uyum içinde çalışan Doğtaş Kelebek’te önümüzdeki yıl hedef; yurtdışında 20 yeni satış noktası daha açmak. Şu an toplam 32 ülkeye aktif ihracat gerçekleştiriyoruz.”‘ÇOCUKLARIN DA İLK AKLINA GELEN MARKA OLMALIYIZ'”Doğtaş Kelebek’in sektörde fark yaratacağı alanlardan biri de perakendecilikte, müşteriye yaşatacağımız uçtan uca deneyim olacak” diyen Acar, “5 ila 10 seneyi, birlikte geçireceğiniz mobilyaları seçerken, o markanın mobilyayı satın aldıktan sonraki yıllar boyunca da ürünün arkasında durması çok önemli. Değişim zamanlarında ilk bizi hatırlasınlar istiyoruz. Yeni evlendiğini bildiğimiz bir çiftin, çocuğu olduğunda da akla gelen marka olmak istiyoruz” dedi.