Daha fazla para kazanma hırsına sahip olan kişi ve kurumlar, günün birinde sert kayaya çarpmaya mahkum oluyorlar. Bunun bize en taze örneğini Apple göstermiş, fazla vergi ödememek için İtalya’daki kazancını İrlanda üzerinden gösterdiği 318 milyon dolar cezaya çarptırılmıştı. Aynı durum olmasa da buna benzer bir olay, Lumos Labs isimli oyun şirketinin başına geldi. Yapımcılığını üstlendikleri Lumosity isimli oyunun ‘zihin geliştirdiğini’ iddia eden şirket, satış politikasını da bu yönde gerçekleştirmiş. ‘Bunamayı önleyen Lumosity, hafıza kaybını hatta Alzheimer hastalığını bile önlüyor’ şeklinde reklamlar yapılan oyunla ilgili bir açıklama yapan UTK (uluslararası ticaret kulübü), söz konusu oyunun reklamlarda belirtildiği özelliklere sahip olmadığını ve reklamların bilimsel verilere dayandırılarak yayınlanmadığını açıkladı.  Amerika Ulusal Ticaret Komisyonu, müşterilerini bu doğrultuda kandırdığı gerekçesiyle Lumos Labs’i 2 milyon dolar cezaya çarptırdı. İlk olarak 2007 yılında çıkan oyunla ilgili o yıllardan beri eleştiriler zaten yapılıyordu. Hatta 2014 yılında yapılan bir araştırma, Portal 2’nin Lumosity’den zihin geliştirme konusunda çok daha başarılı olduğunu ortaya çıkarmıştı.