İkinci el lüks giyim için pazar yeri Modacruz, bu kez bebek gardıroplarını yeniden düzenlemek istiyor. Bebek ürünlerine odaklı pazar yeri Bebecruz.com‘u açan Modacruz, moda dikeyinde sağladığı hızlı büyümeyi bu alanda tekrar etmek istiyor gibi görünüyor.

Bebecruz aslında Webrazzi takipçilerinin pek de yabancı olmadığı bir isim. Zira bundan yaklaşık bir yıl önce Modacruz’un Aslanoba Capital’dan yatırım aldığı haberinde Fırat, Modacruz ekibinin Bebecruz.com adında bir girişime daha sahip olduklarını tespit etmişti. Girişimciler o dönemde Bebecruz.com’un aktif olmadığını söylüyorlardı.

Bebek dikeyinde Modacruz’un izinden giden Bebecruz, anne ve anne adayların bebek ürünlerini web ve mobilden alıp satmasını sağlıyor. iOS uygulaması yayınlanan Bebecruz’un Android uygulamasının da yakında geliyor. Bebecruz’un Modacruz’dan önemli bir farkı ise daha spesifik bir kitleyi hedeflemesi ayesinde bir komünite oluşturmaya da odaklanıyor. Bebecruz kullanıcıları kendi aralarında iletişim kurabiliyor, arkadaşlık kurabiliyor ve deneyimlerini paylaşabiliyor.

Bebek ürünleri, ikinci el pazar yerleri için büyük potansiyel barındıran bir dikey zira Türkiye’de bu alanda büyük bir oyuncudan söz etmek henüz mümkün değil. Girişimin Modacruz’daki deneyimi bu alanda hızlı büyümesini sağlayabilir.